dinsdag 20 augustus 2019

Andere focus

Even weg


Lieve lezer,
ik ga er even tussenuit.
Er is niks aan de hand hoor...
Ik heb alleen mijn volledige aandacht nodig voor andere zaken en werkzaamheden.
Mijn creatieve bezigheden zullen sowieso verstoord worden door allerlei opknapwerk in en om mijn paradijsje.
Technische regelingen en getimmer en zo, matchen niet bijzonder goed met mijn kunstzinnige kant... die gaan met heel veel energie lopen.
Daarom hou ik er hier een tijdje mee op.
Als en wanneer de tijd me toelaat ga ik zeker wel creatief aan de slag.
Enfin, ik hoop dat er momenten zijn dat ik kan schrijven en schilderen... 
want dat is mijn adem en mijn zijn.

Dankjewel voor het lezen van mijn blog...
Lezen kan altijd hoor...

Ik wens je een heel fijne tijd, met de aangekondigde zomerse dagen, zal dat wel goed komen, denk ik.

Ik hoop 'tot later' wanneer ik terug op post ben.

Dikke merci.

Dikke knuffel van iedereen hier in het creatief paradijsje.

Van Nelleke, Oscarke, Spic en Span, Charlotje en Aurélia... 
van de bomen, struikjes en bloemekes,
van de te vroege paddenstoeltjes in het gras
en niet in het minste van mezelf.
Dankjewel.

💗


5 opmerkingen:

  1. Kan ik volledig snappen! (Ben zelf alles in mijn living aan het verhuizen naar mijn slaapkamer, omdat er geschilderd zal worden.)
    Veel succes! :) en dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. t is dus Mieke... Weet niet waarom ik toon als Fantoompje lol :)

      Verwijderen
  2. Begrijp je goed ze Claudine. Geen plezante dingen dat praktisch gedoe, maar ja we zijn nog niet ‘verlicht’ he😉en moeten op deze wereld onderdak vinden! Neem je tijd! Jouw zelfzorg is het belangrijkste.., ik heb dat geleerd van een heel goeie vriendin. En rust is zoveel waard!!! Tot later! Knuffel, Neste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even op jou laten afkomen... en daarna genieten van alles met nieuwe energie en ideeën xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het hangt in de lucht me dunkt, de praktische dingen die voorrang krijgen. Geen nood , er na komt weer ruimte en tijd om ons ding te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...