zondag 18 augustus 2019

Dag 227 Wat nu?

Vragen


Ik heb heel veel vragen in mijn hoofd.
Gehad.
Het is nu een stuk minder geworden.
Hoe dat komt?
Ja, dat vraag ik me ook af.

Ik weet het niet.
Ik denk minder.
Ik pieker minder.
Ik herkauw minder.
Dat lijkt gezonder te zijn.

Zo voelt het toch.
Denk ik.

Zit ik hier nu ook weer in een vicieus cirkeltje te manoeuvreren?
Misschien.
Het zou wel kunnen.
Ik ga daar niet over nadenken nu.
Ik heb andere dingen te doen.
Zoals me afvragen wat ik morgen moet bedenken om te schrijven.

Zie je wel.
Alweer een vastgelopen kringredenering.

Het houdt niet op.
Kringen en cirkels hebben geen einde.
Geef mij maar een spiraal.

Fijne dag nog.
Dikke knuffel.

💙

2 opmerkingen:

  1. Dag Claudine, geef mij ook maar een spiraal, die cirkelbewegingen leiden toch tot niets of tot ellende. Nu nog hopen dat de spiraal de juiste richting opwaarts kiest. Of beter; alles eraan doen om ze de goeie richting te laten gaan. Dikke knuffel en een mooie zondag. Neste

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...