donderdag 30 mei 2019

Dag 181 Teder

Rustig


Ze kijkt...
Heel teder.
Warmhartig.
Verdraagzaam...
Nieuwsgierig.
Ze is zo terughoudend en voorzichtig.
Maar kijkt met een speelse blik naar iets veraf of heel dichtbij.
Ze is breekbaar.
Met karige potloodtrekken op papier neergezet.
Er strelen spelingen van zonnestralen over haar gezicht.
Een zomer kondigt zich aan.
Na een harde lente, vindt haar gemoed rust.
In de kalmte in haar hoofd.
In de stilte in haar hart.
Dit wil ze vasthouden.
Dit mag niet meer weg.
Dit is goed.
Stt...
Knuffel...
Fijne dag...

💚


3 opmerkingen:

  1. Dat ben jij,...ik zou je niet beter kunnen beschrijven, ik zal je me wel zo blijven herinneren...hou je liefdevol en teder vast, dat is jouw kunst...zeer genegen...Phil en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een heel zonnig, deugddoend weekend. Rust, inspiratie én vooral zorg goed voor jezelf...we denken aan jou Phil en co

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...