donderdag 27 september 2018

Na deze hete zomer wordt het tijd om weer op zoek te gaan naar de creatieve bron in mezelf.

Reflecteren

























Mijmerend zitten, reflecteren over de voorbije hete zomer... Aanwezig zijn in dit moment. Ademen.


Aandachtig zijn. Laten komen wat komt.
Genieten van de heerlijke na-zomerse dagen.

Ik probeer elke dag creatief bezig te zijn.
De ene dag lukt het al beter dan de andere.
Soms gaat het leven met me de hort op,
en dan dringen andere prioriteiten zich op.
Dag per dag,
stapje per stapje... gaan we verder op het 'scheppende' pad.
Ik ben niet bang om traag en gestaag vooruit te stappen,
ik ben wel bang van stilstand,
hoe voedend deze ook soms kan zijn.

4 opmerkingen:

  1. Mooi schilderwerkje!
    En mooi verwoord!
    Heel veel plezier met je blogspot Claudine.😍😘👍👍👌👌

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie foto die je erbij hebt gestoken!!
    Ik herken het maar al te goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is zo... kleine pasjes zijn ook pasjes, zeg ik dan... ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu ik weer alleen ben na turbulente emotionele periode kan ik ook jou woorden smaken best Claudine ik loop ok in kleine pasjes ik raakte uit de periode met stapjes voor morgen en dan de dag erna en erna . Volgende week en volgende maand bande ik uit mijn gedachten goed

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...