maandag 12 augustus 2019

Dag 221 Langs mekaar heen

Helaba




Goedemorgen. Hoe gaat het met je?
Wat leuk dat ik je hier zo heel toevallig tegenkom.
Het is lang geleden, wat gaat de tijd snel.

En hoe is ’t met jou?
Alles goed?
Het weer, daar valt wat over te zeggen…
Zo heet dat het was.
Niet normaal.

Je bent nog geen haar veranderd.
Het gras komt er dit jaar niet meer door.

Je ogen hebben nog altijd diezelfde glans.
De dagen worden al korter, het is ’s avonds al vroeger donker.

Denk je nog wel eens terug aan toen?
Ik moet dringend boodschappen doen.

Ik zou je nog zoveel willen vertellen.
Ik ben mijn parkeerkaart vergeten zetten.

Weet je nog?
Ik ben weg.

Een volgende keer misschien?
Wie weet…

Saluukes… en bedankt hé…
Een fijne dag nog…

💙

4 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Claudine,
    Luisteren naar wat de ander je wil vertellen...moeilijk. Jammer. Het is wat het is en het is niet ok. Ja, het jaagt me zelfs op. Zo herkenbaar. In dialoog gaan...pff
    Gelukkig kan communicatie wel met belangrijke mensen.
    Dikke knuffel van Neste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijd nemen om echt naar elkaar te luisteren ....een dagelijkse oefening!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tijd nemen om te luisteren... en te horen en gehoord te worden... knuffel mams logboek.❤️

      Verwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...