zondag 7 oktober 2018

Dag 11 het zilveren randje

Op deze prachtige
na-zomerse dag zit ik op mijn bankje te dromen.

Ik laat mijn blik dwalen over mijn klein paradijsje.

Ik zie de kleuren die veranderen,
het groen dat stilaan geler wordt,
en de lucht die vandaag heel mooi blauw is,
met hier en daar een witte, pluizige wolk.

En hé,
plots voel ik me lichter, luchtiger, er is geen spanning meer, er daalt een groter rust over me neer.

Ik word meegenomen door die ene wolk met het zilveren randje op een onbekende reis.

Nee, bang ben ik niet.
Ik vertrouw erop dat alles goed komt.

Waar ik ook heen drijf,
ik kom vast goed terecht.

Ik ben op weg naar een nieuw avontuur, een nieuw verhaal.

Groetjes 💚



6 opmerkingen:

  1. Laat ze maar komen die nieuwe verhalen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is genieten : die mooie verhalen Claudine !Naast je knip-plak-teken en schilderboek nu een boek met verhalen om te mijmeren en even weg te dromen weg van de dagdagelijkse dingen ! Goe bezig 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hilde, voor je duwtje in de rug hé... nu kan ik alleen maar verder dromen, verder gaan, en de flow gaande houden... 🎨

      Verwijderen
  3. Elke avond een mooi verhaal voor het slapen gaan. Ik kijk er elke dag naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...