donderdag 11 juli 2019

Dag 200 Hiep hiep hiep

Feest


Het is een beetje feest vandaag.
Het is natuurlijk 11 juli, het feest van de Vlaamse Gemeenschap... whatever...
Dat bedoel ik niet.
Mijn blog viert zijn tweehonderdste blogpost.
Het is te zeggen: ik vier, en jubel, en mijn blog doet mee, natuurlijk... 
Dat spreekt voor zich.
Ik ben een beetje fier op mezelf.
Dat mag ook wel eens, toch?
Ik ga het kort houden.
Omdat ik nog zoveel te doen heb, of niet...
Wie zal het zeggen...
Ik wil alvast jou, lezer, bedanken voor je tijd...
Omdat jij ook op post bent.
Dat vind ik gewoonweg super.
En hartverwarmend.
Ik maak er een spetterende dag van...

Dankjewel.
Dikke knuffel.
Fijne dag nog.

💛

5 opmerkingen:

  1. Proficiat Claudine, je mag terecht FIER zijn. Elke dag verrast worden met leesgenot en kijkgenot is voor je bloglezer als een snoepje voor zijn viervoeter... 200 pluimen op je hoed...Nog wat vroeg voor een aperitief zeker? Hij kan al wachten in de frigo...Gezondheid op jou en je blog...
    Veel feestplezier. Phil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ga er eentje op drinken. Santé!

      Verwijderen
    2. Ik kom (nog maar eens) van mijn boven verdiep, verder opruimen Pff.... dat verdient ook een fris drankje zeker...en dan terug d'een trap op, niet om te slapen...maar...ja je weet wel. Het einde komt in zicht ...om gedaan te krijgen moet ik 'doen' é... Van tussen mijn rommel,dweilen en zemen een welverdiende Santé voor ons twee! Phil

      Verwijderen
  2. Joepiejoepie! Je maakt ons blij met jouw kunst. Meer dan fier mag je zijn op jezelf!
    Je blog brengt zoveel te weeg bij mij. Super bedankt om dit te delen!!!
    Daar moet je zeker enen op drinken! Ik feest mee met heel mn hart!
    Bedankt en een dikke knuffel. Proficiat👏🏻👏🏻👏🏻🤗🥳, Neste

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...