zondag 28 oktober 2018

Dag 32 Kobbewebben

Hersenspinsels in vrije val



Mensen toch...
Wat gebeurt er allemaal.
Mijn haar lag zo netjes in de plooi,
en nu...
Straks stuikt het helemaal als een pudding in mekaar.
Wat moet ik toch doen...

Al mijn goed verstopte hersenspinsels
vallen in massa naar beneden.

Waar gaan die heen nu...
die spinsels,
die kronkels...

Vrijuit gaan lopen,
zodat iedereen kan zien
wat ik denk.

Dat kan toch niet zijn!

Straks blijf ik gehavend
en gedachteloos over,
en dan weet ik niet hoe het verder moet met me.

Wat moet ik doen,
als er niks meer overblijft
dan stoffige kobbewebben...

Help!

💚



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...