zondag 4 november 2018

Dag 39 Verhalenverteller.




De verhalenverteller




Ga maar rustig zitten,
alsjeblief.
Ik zit hier ook goed,
comfortabel zelfs
op deze kleine groene poef.

Ik kijk naar jullie.
Ik zie een allegaartje.
Ik zie geen twee gelijken.

Dat is zo.
We zijn allemaal verschillend.
Hebben onze eigenheid,
ons karakter
dat ons tot een uniek wezen maak.

Maar dat wisten jullie wel al, niet?

Daarvoor heb ik jullie niet uitgenodigd.

Ik vroeg me gewoonweg af
of ik jullie verhaaltjes mag vertellen.

Of jullie dat wel leuk of goed vinden.

Of vinden jullie dat maar niks.

Zeg het maar.

💚

2 opmerkingen:

  1. Laat ze maar uit je pen vloeien, die verhaaltjes … Ze zijn o zo welkom !
    Ik kijk er iedere dag naar uit !!

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...