maandag 19 november 2018

Dag 54 Het grote web

W.W.W


'ZE' hebben ons goed liggen,
enfin,
hangen is een juister woord.
Allemaal samen plakken we vast aan het grote wereldwijde web.

'ZE' doen ons geloven dat de wereld aan onze voeten ligt,
dat alles maakbaar, haalbaar, verkrijgbaar, deelbaar is.

En zo met z'n allen is het ook wel heel erg sociaal.

Degenen die niet mee zijn of kunnen, hebben vast ongelijk.
Of niet?

Het web, is behoorlijk druk en chaotisch 
voor wie diep in zijn hart toch naar rust verlangt.

Maar het plakkerige verslavende net loslaten, 
oei, oei, oei...
waar komen we dan terecht?

In de ontwenningsverschijnselen van de web-detox?

In een groot zwart gat?

Ik weet het ook niet.
Echt niet...
Dus blijf ik maar een beetje plakken...
Een heel klein beetje...
dat kan vast geen kwaad...

Want zonder web,
ook geen blog...
toch?

💚

5 opmerkingen:

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...