donderdag 22 november 2018

Dag 57 Opborrelingen

Even luisteren?


Hier sta ik dan,
beetje aarzelend.
Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden...
Ik weet niet of jullie het kunnen begrijpen.

Maar zien jullie wat hier achter me ligt?
Ik sta er met mijn rug naartoe,
bewust hoor...
expres...
Het is soms ook veel om te zien.

Het lijken eieren of zo...
Nee.
Geen eieren.

Het zijn ideeën.
Veel ideeën...
Die vallen me soms lastig.
Ze overvallen me,

wanneer ik het ze het minst verwacht...

Ik probeer ze te koesteren,
ze te laten groeien en rijpen.
Ik weet het.
Ik heb geduld nodig...
en kalmte
en rust...
en sereniteit...

Alles op zijn tijd.
Voor alles is er een moment.
Dat is voor alles zo.
Denk ik...

💚




2 opmerkingen:

  1. alle ideeën in een verzamelboek , dan blijft je hoofd leeg genoeg om verder te gaan met projecten.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat moet dan wel een héél groot verzamelboek zijn... xx

      Verwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...