zondag 25 november 2018

Dag 60 Vleugeltjes

Twijfel


Ik heb een heel eind gerend,
een beetje gevlogen,
en gesprongen...
Vreugdedansjes gemaakt.
En ineens,
al goed dat ik nog net op tijd kon halt houden,
is hier een spleet...
Ik weet niet of ik daar overheen geraak.
Mijn vleugeltjes zijn nog pril,
en niet krachtig genoeg om mij te dragen,
denk ik.
Ik twijfel.
Misschien zijn ze sterk genoeg,
als ik geloof dat ze het zijn.

Ik heb gehoord...
horen zeggen,
dat veel mogelijk is 
wanneer men in iets gelooft.

De vraag is
of ik voldoende vertrouwen heb 
in mijn vleugeltjes
zodat ze me over dit dal heen kunnen vliegen.

Ik ben nu zo ver geraakt.
Op mijn passen terugkeren,
neen,
dat is geen optie...

Dus,
met alle risico's van dien,
hier ga ik...

Daag...
Fijne zondag...

💚

2 opmerkingen:

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...