zondag 16 december 2018

Dag 81 Flow

Lichtborrelingen


Ik put kracht uit mijn innerlijke bron.
Ik zie belletjes van licht opborrelen,
Ik hoor hun zacht gerinkel,
ze sporen me aan,
brengen kleur,
zorgen voor beweging,
zetten verandering op gang.
Ze zoeken hun weg,
naar het grote licht dat altijd aanwezig is.
Alles gaat weer stromen.
Er komt weer lucht,
een tweede adem.
Wat vast zat,
komt los.
Het is een heel fijn gevoel
van in de 'flow' te geraken.
Het is iets om dankbaar voor te zijn.
Het brengt me verder op mijn pad.

We hebben allemaal onze levensreis,
zijn toerist in ons eigen leven.
We komen op onbekende plaatsen,
hebben ontmoetingen met andere reizigers,
die ook onderweg zijn,
om thuis te komen.
Onbekenden die ons soms onbewust 
weer de richting helpen vinden van ons innerlijk kompas.
Het doet deugd
wanneer iemand een liefdevol woord fluistert, 
een zacht schouderklopje geeft.


Een fijne zondag.
ik geef alvast een schouderklopje mee...


💙


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...