zaterdag 15 december 2018

Dag 80 Aanvaarding

Spreekt voor zich



Ik moet er niet flauw over doen,
gisteren was geen gemakkelijke dag.
Het leven geeft ons soms een tik,
waar we even niet goed van zijn,
waar we eventjes moeten van bekomen.
Aanvaarden wat we niet kunnen veranderen,
wie zei dat ook alweer?

Vandaag probeer ik weer in mijn kracht te gaan staan.
Ondanks de tik.

Dingen achter ons laten.
Dingen loslaten.
Het is een les die door het leven loopt,
en ons af en toe eens op de proef stelt.

In een hoekje zitten treuren,
daar komen we ook niet mee vooruit.

Dus vandaag is het 'tabula rasa'.
Herbeginnen met een schone lei,
met nieuwe moed.
Herbeginnen.
Iedere dag is een kans om door te gaan...
Dat is zo.

Voor iedereen die twijfelt...
ik stuur je moed om door te gaan...
Soms zijn we krachtiger dan we denken te zijn.

💙

2 opmerkingen:

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...