vrijdag 11 januari 2019

Dag 107 Mildheid

Liefdevol


Iedere dag, ieder moment,
zou ik willen mezelf liefdevol 
en vervuld van mildheid bejegenen.
De breuklijnen die er zijn,
zien als tekens van groei.
Waar groei is, is leven.
Warmhartigheid is als een dekentje van bloemen, die zalig zoet geuren,
die een verzachtende en troostende gloed geven,
en die alles in harmonie brengen.

Vriendelijk naar mezelf,
niet veroordelend,
maar vergevend.
Begripvol en empathisch.

Zacht.
Heel zacht.
Vol tederheid.
Vol liefde.
Zo is het goed.
Ik begin bij mezelf.
Dan kan ik het doorgeven.
Moeiteloos.

Aan jou.
Ik wens je een liefdevolle dag toe.

💜




4 opmerkingen:

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...