dinsdag 6 augustus 2019

Dag 215 Wildplassen

Stiekem




Ik heb een afspraak. 
Ik moet heel dringend weg nu.
Snel nog even een pieske doen zie…
Oei, nee, mag dat niet hier?
O, wildplassen noemt men dat…
Het is nu wel al te laat hoor.
Ik beloof, pff, dat ik het nooit meer zal doen.
Tenzij de nood zo hoog is, dat het niet anders kan…
Het overkomt me zo af en toe wel…
Steeds vaker vind ik…
Hoe zou dat toch komen?
Misschien door alle gezeik dat ik her en der oppik…
Dat lijkt zich op mijn blaas te zetten…
Die plastuiten zijn ook niet aan mij besteed.
Er gaat niks boven een pieske in de vrije natuur…
Stiekem dan…
Achter een dikke plant of in het struikgewas…
Moet kunnen…
Nee?
Het hoort niet;... Foei !
Ik zal het nooit nooit nooit meer doen... Tenzij...
Voor deze keer is het te laat, ik beloof beterschap...

Fijne dag toegewenst...
Dikke knuffel.

💜

6 opmerkingen:

  1. Goeie morgen Claudine...Foei,foei...
    Voor mijne kleine lieveling geldt: "zijn kakje moet in een zakje"...maar voor zijn plasje??? heft hij zijn pootje op en...
    Wij worden verondersteld grote mensen te zijn...maar als het nu écht zo dringend was zal daar niemand over vallen zeker? (letterlijk en figuurlijk :))
    Hou het vandaag misschien toch nog maar droog ,:). Nat pootje van Phil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou het hier zo droog mogelijk... drank niet inbegrepen...

      Verwijderen
  2. Schollekes Claudine!
    Wildplassen...gasboetes...achter een plant ziet dat niemand en misschien is het voeding voor de natuur?
    Laat je gaan, weg met alle regeltjes!
    Dikke knuffel, Neste

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen regeltjes op mijnen hof. Klinkt goed. Knuffel Neste ❤️

      Verwijderen
  3. Wild plassen ?! Ik snap dat woord niet goed ! ;-) We plassen toch allemaal op ons gemak?! bij wild plassen heb ik zo toch een zot beeld..... hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ja mams logboek... Ik begrijp het wel... zotte beelden... Die kunnen soms echt deugd doen hé...

      Verwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...