zaterdag 10 augustus 2019

Dag 219 Komkommertijd

Olala



Het is komkommertijd.
Er valt niet veel nieuws te rapen noch te vertellen.
Komkommers zijn er volop nu, maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.
Ze komen bijna mijn oren uit.
Niet als groene komkommers, wat had je dan gedacht…
Iedere komkommer heeft zijn verhaal.
Het zal je maar overkomen dat je uit de winkelrekken verbannen wordt omdat je niet mooi rechtop kan staan. Of is het al veranderd?
Zijn de mensen al minder kieskeurig geworden en mogen we blijven ook als we krom en rond zijn?
Misvormd, gebocheld of te klein bevonden… ja beetje moeilijker te schillen… als dat al moet hé.
Voor de soep maakt het toch niets uit…
Trouwens niets is perfect in de wereld.
Toegeven zelf ook niet perfect te zijn, ja, daar is wel wat moed voor nodig.
En zelfkennis is daarbij zeker zo handig.

Ik wens je een heel fijne dag toe.
Dikke knuffel

💚

3 opmerkingen:

  1. Hallo Claudine,
    Ik ben zeker niet perfect maar wel uniek! Het zou hier nogal een saaie 'taille unieke' bedoening worden mocht iedereen en alles perfect zijn.
    Ik kies voor die kleine kromme komkommer, kwestie van mij nuttig te voelen, dat is voor mij perfect.
    Een vreugdevolle, vrije zaterdag voor jou en je vreugdezaaiers. Knuffel Phil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, variatie moet er zijn hé. Fijne zaterdag Phil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een heel erg kromme komkommer en een sinaasappel kan je een vraagteken maken ;-)hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Redding nabij

Onbeholpen Chanelleke was alweer de reddende engel. Met haar aanhoudende geblaf trok ze mijn aandacht. Ik vond een vogeltje. Ik w...